Інтерактивні методи роботи з дошкільниками
Назва методу
|
Зміст методу
|
Мікрофон
|
Діти разом з вихователем утворюють коло та,
передаючи одне одному імітований або іграшковий
мікрофон, висловлюють свої думки на задану тему
— запропоновані до розгляду питання чи проблеми.
Висловлювання не обговорюються
|
Дебати
|
Діти разом з вихователем утворюють коло та,
передаючи один одному імітований або іграшковий
мікрофон, висловлюють свої думки на задану тему
— запропоновані до обговорення питання чи
проблеми. Висловлювання обговорюються: діти
ставлять одне одному запитання, відповідають на
них, шукаючи спосіб розв'язання проблеми
|
Удвох
|
Діти утворюють робочі пари та виконують
запропоноване завдання
|
Ланцюжок
|
Діти утворюють робочі пари, обговорюють
завдання та вносять свої пропозиції в імітований
ланцюжок — скажімо, у таблицю, де представлений
хід казки у малюнках або умовних позначках, або
самі утворюють «ланцюжок дій», «потяг» тощо
|
Снігова куля
|
Діти об'єднуються у малі групи і обговорюють
проблемне питання, ситуацію або виконують
спільне завдання, домовившись про чітку
послідовність дій кожного члена групи
|
Синтез думок
|
Діти об'єднуються у малі групи, виконують
певне завдання, наприклад малюнок на аркуші
паперу, та передають його в іншу групу, учасники
якої доопрацьовують виконане завдання
|
Коло ідей
|
Кожний учасник або кожна група виконує
однакове завдання — обдумує певне питання, а
потім вносить свої пропозиції, ідеї тощо
|
Загальний проект
|
Діти об'єднуються у кілька груп. Групи
отримують різні завдання, кожне
з яких спрямоване на розв'язання певного
аспекту однієї проблеми.
А потім кожна група представляє свій варіант
розв'язання цієї проблеми
|
Асоціативна квітка
|
Діти об'єднуються у кілька груп. На дошці
закріплюють «середину» квітки з зображенням
певного поняття. Кожна група добирає
слова-асоціації, картинки-асоціації до цього поняття
|
Немає коментарів:
Дописати коментар